Thursday, 14 April 2011

berjaga malam...


hai susah betul nak tido di waktu mlm..apekah disebabkan ganguan ataupun memang sengaja???...
aku pernah dengar yang bila kita susah nak tido ni kemungkinan kita terkena penyakit insomnia..huh!! aiyorkkk..xmo...

tadi aku dgr dlm wanita hari ini (WHI) berkenaan t0pik ''siang tidur, malam berjaga''..aku salah seorang daripada seorang pesakit ini...bila waktu siang aku tidur & pada mlamnya pula aku jadi susah nak tidur...mungkin disebabkan tekanan kat kelas or aku ni yang memang suka tidur lewat dgn hanya melayan 'FB' shj??? hurm...risau jugak bila pikir-pikir kan balik...


ada tak cara perawatan yang boleh di guna kan untuk merawat penyaikit ini??...ramai 0rang cakap minum susu boleh rawat insomnia nih..xtahu plak keberkesananya kenyataan ini...

4 comments:

YT'S BURGER said...

senang je
makan oblong sya mesti segar... ehehhe

PisAu Tump0L.. said...

pulak dah..hehehe..makan oblong bukan makin mengantuk ker??hahaha..anyway thanks 4 ur comment..i really apreciate that!!

YT'S BURGER said...

Oooo semestinya mengantuk dalam kenikmatan keke

PisAu Tump0L.. said...

@yts burger...
yerla tu...xda maknanya!!!! hahaha...